PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 1 | 113--123
Tytuł artykułu

Koncepcja policji środowiskowej (Community policing) jako rdzeń marketingu relacji w procesie świadczenia usług publicznych przez Policję

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Concept of the Environmental Police (Community Policing) as the Core of Relationship Marketing in the Provision of Public Services by the Police
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Koncepcja Community policing koresponduje z zasadami skutecznego działania policji w procesie świadczenia usług publicznych. Główna teza koncepcji: "We wszystkich podejmowanych przez siebie działaniach policjanci zawsze winni przestrzegać zasady, że policja to społeczeństwo, a społeczeństwo to policja" jest rdzeniem marketingu relacji, który w procesie marketingowym kształtuje partnerstwo pomiędzy policjantem a obywatelem. Jest drogą do odniesienia korzyści zarówno przez oferenta usługi w obszarze bezpieczeństwa publicznego, jak i jej klienta, prowadząc jednocześnie do wzmocnienia i poszerzenia zasobów policji. (abstrakt oryginalny)
EN
The concept of community policing corresponds to the principles of effective police action in the provision of public services. The main thesis of the concept: "In all actions taken by the police officers themselves should always adhere to the principle that the police are the public and the public are the police" it is the core relationship marketing, which in the process of shaping a marketing partnership between a police officer and the citizen. It is the way to capture the benefits of both by the tenderer services in the area of public safety and its customers. It leads at the same time to strengthen and expand the resource police. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
113--123
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Bibliografia
  • Czubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor W.J., Marketing usług, Wolters Kluwer Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
  • Działoszyński M., Community policing w praktyce polskiej Policji, rozprawa doktorska, Olsztyn 2013.
  • Frączkiewicz-Wronka A., Zarządzanie usługami społecznymi. Studium partnerstw publiczno-społecznych, Difin SA, Warszawa 2014.
  • Letkiewicz A., Zarządzanie zmianami w organizacji publicznej, Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno 2006.
  • Letkiewicz A., Piotrowski M., Szankin T., Trzcińska W., Podstawy kierowania organizacjami, Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno 2005.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2001.
  • Rogoziński K., Nowy marketing usług, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 1998.
  • Urban A., Bezpieczeństwo społeczności lokalnych, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne Warszawa 2009.
  • Widera Z., Sarna P., Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2015.
  • Żaroń Z., Prewencja kryminalna Podstawowe terminy, Wydaw. Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171427221

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.