PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 5 | 15--21
Tytuł artykułu

Jakość w karcie wyników CSR

Autorzy
Warianty tytułu
Quality in CSR Scorecard
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Treścią publikacji jest przedstawienie struktury raportowania biznesu społecznie odpowiedzialnego według GRI (Global Reporting Initiative), ze szczególnym uwzględnieniem wskaźników odpowiedzialności za produkt. Metodą badawczą jest analiza treści raportów wybranych przedsiębiorstw. W publikacji została nakreślona struktura kart wyników i analiz benchmarkingowych w obszarze CSR. W części praktycznej badaniu poddano analizie zakres użyteczności wskaźników odpowiedzialności za produkt dla odbiorców raportów, ustalając udział analizowanych wskaźników w treści ogółem raportowania według GRI w poszczególnych przedsiębiorstwach. (abstrakt oryginalny)
EN
In the article the structure of social responsibility report according to GRI (Global Reporting Initiative) was presented. Particular indexes were characterized. The key elements of characterized indexes were information about product quality. The structure SR card and social benchmarking were presented. Website content analysis was the method of research. The utility of particular indexes for receivers and share of product quality indexes in others were analysed. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
15--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Adamczyk J., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2009.
  • Anam L., Zasady raportowania - podstawa prawidłowego sporządzania raportów, [w:] Wspólna odpowiedzialność. Rola raportowania społecznego, N. Ćwik (red.), Forum Odpowiedzialnego Biznesu, 2013, udostępnione na stronie web Wydawcy.
  • Drucker P.F., Praktyka zarządzania, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1994.
  • Klimkiewicz K., Global Reporting Initiative - czyli trochę o raportowaniu społecznym, publikacja internetowa: http ://odpowiedzialnybiznes.pl/artykuly/global-reporting-initiative-czyli-troche-o-raportowaniu-spolecznym/ (dostęp: 11.01.2015).
  • Lisiecka K., Kreowanie jakości, Akademia Ekonomiczna, Katowice 2002.
  • Needle D., Business in context. An introduction to business and its environment, International Thompson Business Press, Chapman & Hall, London 1994.
  • Ochwat M., O co chodzi w CSR, [w:] Public relations wobec wyzwań współczesności, (red.) Piechota G., Wydawnictwo Krakowskiej Akademii A.E Modrzewskiego, Kraków 2012.
  • Ocieczek W., Gajdzik B. , Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2010.
  • Wójcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Oficyna Wolters Kluwer business, Warszawa 2013.
  • Strona Web: Forum Odpowiedzialnego Biznesu: raporty spoileczne.pl (dostęp: 20.01.2015).
  • http://biznesodpowiedzialnie.blog.pl/1022/12/13/raportowa-nie-wedlug-gri/ (dostęp: 11.01.2015).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171428305

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.