Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zakres zastosowań technik zdalnego uczenia w zarządzaniu kontaktami z klientami jest znaczący i w związku z rozwojem inicjatyw CRM oraz rozpowszechnianiem się metod nauczania na odległość będzie się poszerzał. Widać jednocześnie, że zarządzanie kontaktami z klientami i stosowanie zdalnego uczenia mają wiele aspektów i przedstawiony w artykule obszar wspólny stanowi tylko mały wycinek każdego z tych zagadnień. Żadne z nich nie determinuje rozwoju drugiego, pokazane zależności mają raczej charakter pośredni. Przeprowadzona dyskusja pokazuje również, że realizując strategię CRM lub wprowadzając zdalne uczenie trzeba patrzeć na problem szeroko, mając perspektywę wszystkich procesów zachodzących w organizacji. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
261--269
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- www.adlnet.org.
- www.aicc.org.
- Galwas B.A.: Współczesne systemy kształcenia ustawicznego na odległość. Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2000.
- Galwas B.A. (red.): Edukacja w Internecie. Ośrodek Kształcenia na Odległość Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2001.
- GartnerGroup, Advanced E-Learning Models for the Knowledge Workplace, Commentary. Gartner Inc, July 24, 2000.
- GartnerGroup, E-Learning in 2002: Growth, Mergers, Mainstream Adoption, Research Note. Gartner Inc, December 13, 2001.
- GartnerGroup, E-Learning Market Sectors: What, Who and How? Research Note. Gartner Inc, January 09, 2002.
- Imhoff C., Loftis L., Geiger J.G.: Building the Customer-Centric Enterprise. Data Warehousing Techniques for Supporting Customer Relationship Management, John Wiley & Sons 2001.
- www.imsproject.org.
- www.imsglobal.org
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171428783