Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W dniach 25-26 marca 2010 roku w Gdańsku spotkali się naukowcy z całej Polski zainteresowani zagadnieniami wykorzystania mediów do dyskusji nad ważnymi kwestiami z zakresu szeroko pojętej kultury i biznesu. Na nieoczywiste połączenie wspomnianych w nazwie trzech tematów zwrócił uwagę rektor Uniwersytetu Gdańskiego, prof. Bernard Lammek, który inaugurując konferencję, zachęcał do dyskusji nad rolą mediów we współczesnym świecie. Po kolejnych powitaniach dyrektora Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa prof. Cezarego Obrachta-Prondzyńskiego oraz odczytanym liście dziekan Wydziału Nauk Społecznych prof. Beaty Pastwy-Wojciechowskiej nadszedł czas na obrady plenarne, którym przewodniczył organizator konferencji - dr Jan Kreft z Zakładu Systemów Medialnych i Komunikacji Masowej Uniwersytetu Gdańskiego. Zapraszając na konferencję, organizatorzy zwrócili uwagę na potrzebę opisu konsekwencji przekształceń mediów i ich zmieniających się funkcji oraz konieczność dyskusji na temat wpływu tych zmian na życie społeczne, gospodarcze i kulturalne. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171428989