PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 2 | 52
Tytuł artykułu

Full Funnel - strategia przyciągnięcia kolejnych e-klientów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyniki najnowszych badań wskazują, że zaledwie 3 na 100 odwiedzających witryny e-sklepów stają się później ich klientami. Na zwiększenie tego wskaźnika zdają się nie mieć wpływu przeznaczane corocznie duże budżety reklamowe lub atrakcyjne rabaty i promocje. Dlatego od pewnego czasu niektórzy e-handlowcy zaczynają wdrażać nową strategię Full Funnel, która poprzez skuteczne prowadzenie potencjalnego nabywcy przez kolejne etapy ścieżki zakupowej ma zmienić go w lojalnego klienta, a nawet ambasadora marki.
Pamiętając o tym, iż nie każdy internauta trafiający do sklepu internetowego jest gotowy do dokonania zakupu, eksperci z Sociomantic Labs (działającej na świecie firmy z sektora reklamy osobistej - programmatic w Internecie, mobile'u oraz serwisach społecznościowych) zalecają e-sklepom wdrożenie nowej strategii Full Funnel, polegającej na równomiernym wspieraniu wszystkich faz procesu zakupowego, a nie tylko skupianiu się na etapie tuż przed zakupem. Czyli jak skutecznie oddziaływać na klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej, w tak zwanym lejku sprzedażowym. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
52
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Instytut Logistyki i Magazynowania
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171429187

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.