PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 22 | 121--131
Tytuł artykułu

Development or Regress of the Systems Products' Sphere Against the Megatrends' Background of the Second Decade of the Twenty-First Century- Reflections, Attempts At Assessment

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
In countries with a market economy, in particular the highly developed ones, the intensive development of the sphere of innovative systems products (i.e. multi-products, multi-values) takes place. In parallel, new marketing concepts evolve to support this development. However, in the twenty-first century, new challenges (i.e. megatrends), which may seriously undermine the development of these products, combined with the global crisis, are emerging. The article discusses the opportunities and threats for this development stemming from the analysed megatrends.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
121--131
Opis fizyczny
Twórcy
  • University of Economics in Katowice, Poland
Bibliografia
  • Bilińska-Reformat K. (2015), Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych, Wydawnictwo UE, Katowice.
  • Business Tourism - the magazine (2014), promoting the achievements of Katowice in the sektor of MICE tourism.
  • Eggers W., Macmillan P. (2014), Rewolucje rozwiązań, Poltext, Warszawa.
  • Galbraith J.K. (1999), Godne społeczeństwo. Program troski o ludność, PTE, Warszawa.
  • Grönroos Ch. (2004), Adopting Service Logic for Marketing, "Marketing Theory", Vol. 6 (3).
  • Isaacson W. (2011), Steve Jobs, Insignis Media, Kraków.
  • Kołodko G.W. (2014), Nowy pragmatyzm, czyli ekonomia umiaru. G.W. Kołodko a ćwierćwiecze transformacji, Scholar, Warszawa.
  • Kotler Ph., ed. (2014), Marketing 3.0, MT Biznes, Warszawa.
  • Kotler Ph., Casilione J.A. (2009), Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji, MT Biznes, Warszawa.
  • Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan L. (2012), Marketing 3.0, J. Wiley & Sons, New Jersey.
  • Kotler Ph., Keller K.L. (2012), Marketing, Pearson, Rebis, Poznań.
  • Kotler Ph., Kotler M. (2013), Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii, Rebis, Poznań.
  • Kramer T. (1989), Rynek-Reforma-Równowaga, PWN, Warszawa.
  • Kramer T. (1995), Orientacja marketingowa przedsiębiorstw polskich: wyzwania i zagrożenia. Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwami w realiach gospodarki polskiej. Podstawy-metody-dylematy, PTE, AE, Katowice.
  • Kramer T. (1996), Podstawy marketingu, PWE, Warszawa.
  • Kramer T. (2004), Koleje losu, Wydawnictwo AE, Katowice.
  • Kramer T., ed. (1971), Analiza rynku, PWE, Warszawa.
  • Lubowski A. (2013), Świat 2040. Czy Zachód musi przegrać? Znak, Kraków.
  • Matysiewicz J. (2014), Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta, Wydawnictwo UE, Katowice.
  • Rupik K. (2013), Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane, Wydawnictwo UE, Katowice.
  • Sadowski Z. (2013), Rozwój gospodarczy i bieda. Ekonomia dla przyszłości. IX Kongres Ekonomistów Polskich, PTE, Warszawa.
  • Sektor nowoczesnych usług biznesowych w Katowicach i Metropolii [Silesia/Business Services Sector in Katowice and the Silesia Metropolis] (2014), ABSL, Katowice.
  • Szymura-Tyc M. (2005), Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, Wydawnictwo AE, Katowice.
  • Vargo S.L., Lusch R.F. (2004), Evolving to a New Dominant Logic for Marketing, "Journal of Marketing", Vol. 68.
  • Żabiński L. (2009), Marketing we współczesnej gospodarce rynkowej i społeczeństwie konsumpcyjnym (refleksje nad istotą i kierunkami zastosowań), Przedsiębiorczość jako niewykorzystane źródło sukcesu polskiej gospodarki, VIII Kongres Ekonomistów Polskich, PTE, Warszawa.
  • Żabiński L. (2011), Produkty systemowe a koncepcja współkształtowania wartości z konsumentem, "Handel Wewnętrzny", styczeń-luty.
  • Żabiński L. (2012), Challenge of Modernisty and Marketing. Consumerism, Global Crisis, Innovations and Development, "Journal of Economics & Management", Vol. 9.
  • Żabiński L. (2014), Teodor Kramer (1926-2014), "Ekonomista", No. 5.
  • Żabiński L., ed. (1995), Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwami w realiach gospodarki polskiej. Podstawy-metody-dylematy, AE, PTE, Katowice.
  • Żabiński L., ed. (2009), Marketing produktów systemowych/sieciowych. Podstawy teoretyczne, zarys metodyki badań, Wydawnictwo AE, Katowice.
  • Żabiński L., ed. (2012), Marketing produktów systemowych, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171429714

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.