Czasopismo
2010
|
Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz instytucjami sektora publicznego. Teoria i praktyka
|
295--302
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Innovative Trends in Marketing Communication on the Based on a Road - Transport Company in the Liptova Region
Języki publikacji
Abstrakty
We did the one-time survey of marketing communication state of service-base enterprises in tourism from region Liptov. In the article we present the results of the survey. We focused our research on issues and characteristics as: cooperation of enterprises in marketing communication sphere, occurrence of communication strategy, followed aims of marketing communication, employment of checking of achieved aims, factors which determinate marketing communication, factors which influenced choice of marketing communication tools, monitoring of costs and return on communication investment, and problem activities of marketing communication. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
295--302
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Ekonomická Univerzita v Bratislave
autor
- Akadémia Ozbrojených sfl gen. M. R. Štefánika v Liptovskom Mikuláši
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171430032