PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 4 | 13--20
Tytuł artykułu

Zastosowanie metody Servqual do oceny jakości logistycznej obsługi klienta w wybranych hurtowniach

Warianty tytułu
Application of Servqual Methods to Evaluate the Quality Logistics Customer Service in Selected Wholesalers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Logistyczna obsługa klienta staje się kluczowym elementem budowy strategii zarządzania łańcuchami dostaw. Zapewnienie optymalnego poziomu logistycznej obsługi klienta nie jest jednak proste i wymaga stosowania odpowiednich metod i narzędzi oraz prowadzenia ciągłego i systematycznego monitorowania rynku. Głównym celem niniejszej publikacji jest ukazanie w jaki sposób można wykorzystać metodę Servqual do oceny jakości logistycznej obsługi klienta. Badania zostały przeprowadzone w dwóch hurtowniach a uzyskane wyniki mogą być wykorzystane do doskonalenia wybranych procesów logistycznych. (abstrakt oryginalny)
EN
Logistics customer service is becoming a key element of the construction of supply chain management strategy. Ensuring an optimal level of logistics customer service is not that simple and requires the usage of appropriate methods, tools and the continuous and systematic monitoring of the market. The main objective of this publication is to show how the Servqual method can be used to assess the quality of logistics customer service. The study was conducted at two warehouses and received results can be used to improve selected logistics processes. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
13--20
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Rzeszowska
  • Politechnika Rzeszowska
Bibliografia
  • Blaik, P. (2010). Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania. Warszawa: PWE.
  • Bugdol, M., Jedynak, P. (2012). Współczesne systemy zarządzania. Gliwice: Helion.
  • Ciesielski, M., Długosz, J. (2010). Strategie łańcuchów dostaw. Warszawa: PWE.
  • Cyplik, P., Głowacka, D., Fertsch, M. (2008). Logistyka przedsiębiorstw dystrybucyjnych. Poznań: Wyższa Szkoła Logistyki.
  • Gajewska, T. (2013). Analiza porównawcza wybranych aspektów oceny jakości usług logistycznych w zakresie transportu chłodniczego. Gospodarka Materiałowa i Logistyka, (12), 31-36.
  • Kadłubek, M. (2013). Jakość a logistyka. Logistyka, (6), 54-55.
  • Kempny, D. (2008). Obsługa logistyczna. Katowice: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
  • Kłosiewicz-Górecka, U. (1998). Kanały dystrybucji bezpośrednio czy pośrednio. Życie Handlowe, (11), 24.
  • Łunarski, J. (2012). Zarządzanie jakością w logistyce. Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej.
  • Malindžíak, D. (2015). The Basic Principle of Logistic Theory. Applied Mechanics and Materials, (708), 47-52.
  • Szymszal, J., Gajdzik, B., Piątkowski, J. (2011). Logistyka w przedsiębiorstwie. Wybrane metody jakościowe i ilościowe w sektorze hutniczym. Gliwice: Wydawnictwo Politechniki Śląskiej.
  • Urbaniak, M. (2010). Kierunki doskonalenia systemów zarządzania jakością. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
  • Zimon, D. (2013). Zarządzanie jakością w logistyce. Warszawa: CeDeWu.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171430290

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.