PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 4 | 9--11
Tytuł artykułu

Łapani na nostalgię

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dla grupy konsumentów urodzonych pomiędzy dwoma światowymi wojnami, potrzeba zakupów produktów nawiązujących do sprawdzonych, dobrych marek wiąże się z nostalgią do tamtych czasów i bezpośrednio wpływa na reakcje decyzyjne klienta. Fakt ten powinny uwzględnić w reklamie te firmy, które są w stanie zaoferować tej grupie konsumentów produkty "w stylu retro". To samo dotyczy klientów roczników późniejszych, którzy także poszukują podobnych odniesień pokoleniowych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
9--11
Opis fizyczny
Twórcy
  • Noir Sur Blanc
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171430952

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.