PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 4 | 23--24
Tytuł artykułu

Jak reklama osobista zmienia e-handel

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polski rynek reklamowy dopiero poznaje reklamę osobistą. Badania pokazują, że aż 70% odbiorców akceptuje przekaz w modelu osobistym, czyli dopasowanym do ich preferencji, a to skutkuje dwukrotnie większą liczbą transakcji niż w przypadku standardowych kampanii. A w kanale mobilnym skuteczność ta bywa nawet czterokrotnie większa. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
23--24
Opis fizyczny
Twórcy
  • Sociomantic Labs
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171431282

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.