PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 4 | 28--29
Tytuł artykułu

Jak wpływać na wyniki w Google ?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesne algorytmy filtrujące informację skutecznie zamykają nas w efekcie potwierdzenia. Google serwuje nam wyniki, które do nas dopasował na podstawie naszej historii wyszukiwań w internecie. Automatycznie przekłada się to na właściwy profil reklamowy, który jest nam umiejętnie proponowany. To zaś z kolei na nasze decyzje dotyczące zakupów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
28--29
Opis fizyczny
Twórcy
  • iProspect Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171431302

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.