PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 4 | 39--41
Tytuł artykułu

Personalizacji wymiar głębszy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Komunikacja w relacji one-to-one była zawsze swoistym wyzwaniem dla marketerów. O ile w przypadku produktów zindywidualizowanych, wąskich grup klientów i specjalnych zamówień nie było to aż tak bardzo skomplikowane, o tyle rozwiązania internetowe narzuciły nowe standardy. Digitalizacja kontaktów poprzez zapisy zakupów kart płatniczych, badania online, statystyki e-commerce czy analizy aktywności na stronach www, wygenerowały potężny obszar informacji umożliwiający analizę zachowań zakupowych. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
39--41
Opis fizyczny
Twórcy
  • POPAI Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171431438

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.