PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 8 | 17--21
Tytuł artykułu

Pierwsze kroki w EB : co robić, żeby kandydaci o nas dobrze myśleli?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Coraz więcej firm włącza employer branding w standardowe działania w obszarze HR. Nie jest to jednak zjawisko tak powszechne, jakim być powinno, wciąż bowiem wielu pracodawców traktuje employer branding jako skomplikowane lub wydumane zadania. Najczęstszymi argumentami przemawiającymi przeciwko wdrażaniu działań z obszaru EB jest brak środków finansowych, nieznajomość zagadnień, brak specjalistów oraz obawy przed skutkami nieumiejętnie realizowanych inicjatyw. Mimo tych obaw podjęcie wysiłku i zbudowanie strategii zarządzania wizerunkiem pracodawcy jest w zasięgu firm, bowiem skuteczne działania można realizować małymi krokami. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
17--21
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171432346

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.