PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 8 | 22--26
Tytuł artykułu

Silna marka pracodawcy : dlaczego opłaca się budowanie atrakcyjnego wizerunku firmy?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
O employer brandingu w polskich firmach mówi się coraz więcej i można powiedzieć, że to modny temat. Polskim pracodawcom wciąż jednak brakuje strategicznego podejścia do budowania marki pracodawcy, pomimo że sami widzą, że przynosi to konkretne korzyści. Czy rynek pracy, wyraźnie zmierzający w kierunku rynku pracownika, zmieni to? Z jakimi problemami i wyzwaniami mają do czynienia pracodawcy? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
22--26
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • HRM Institute, Polska
  • HRM Institute, Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171432348

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.