PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 67 nr 2 Komunikacja cyfrowa firm i marek | 85--93
Tytuł artykułu

Możliwości wykorzystania marketingu mobilnego w branży modowej

Warianty tytułu
The Possibilities of Using Mobile Marketing in the Fashion Industry
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono definicję i historię marketingu mobilnego oraz aktualne dane dotyczące wykorzystania urządzeń mobilnych w Polsce. Zaprezentowano również wybrane sposoby komunikowania się branży modowej w ramach marketingu mobilnego wraz z przykładami.(abstrakt oryginalny)
EN
In this article, the authors present the definition and history of mobile marketing and recent data about mobile device usage in Poland. In addition, they present the various uses of personal mobile devices, like a smartphone or tablet, within the fashion industry along with interesting examples.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • AntyWeb, NoNoobs, SW Research, 2014, Generation mobile 2014, www.2013.generationmobile. pl/konto/materialy [dostęp: 3.09.2015].
  • Dyer K., 2013, Vogue tries NFC in New York taxis, www.nfcworld.com/2013/10/08/326269/vogue-tries-nfc-new-york-taxis/ [dostęp: 4.09.2015].
  • Goliński M., Polańska K. (red.), 2010, Komunikacja mobilna. Nowe oblicza gospodarki, społeczeństwa i biznesu, Warszawa: Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
  • IAB Polska Mobile, 2014, Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce, www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/09/raport_iab_polska_mobile.pdf [dostęp: 5.09.2015].
  • IAB Polska Mobile, 2015, Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce, www.ican.pl/files/ book_raport_mobile_2015.pdf [dostęp: 5.09.2015].
  • Kall J., 2015, Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Warszawa: Wolters Kluwer S.A.
  • Konkol S., 2010, Marketing mobilny, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
  • Ling R., Donner J., 2012, Komórka. Komunikacja mobilna, Warszawa: WN PWN.
  • Millward Brown, 2013, Zwyczaje Polaków związane z korzystaniem ze smartfonów i tabletów, www.nowymarketing.pl/i/fmfiles/raport-z-badania.pdf [dostęp: 4.09.2015].
  • Mobile Marketing Association, 2009, MMA updates Definition of Mobile Marketing, www.mmaglobal. com/news/mma-updates-definition-mobile-marketing [dostęp: 4.09.2015].
  • Sadowska E., 2013, Marketing mobilny a komunikacja marketingowa, Studia Ekonomiczne, nr 140, 122-132.
  • Sznajder A., 2014, Technologie mobilne w marketingu, Warszawa: Wolters Kluwer S.A.
  • Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. nr 144, poz. 1204.
  • Warcholska K., 2014, Daj się namierzyć, czyli geolokalizacja w marketingu mobilnym, www.nowymarketing. pl/a/3064,daj-sie-namierzyc-czyli-geolokalizacja-w-marketingu-mobilnym [dostęp: 4.09.2015].
  • We are social, 2014, Social Digital and mobile Worldwide 2014, www.wearesocial.com/uk/special-reports/social-digital-mobile-worldwide-2014 [dostęp: 3.09.2015].
  • www.pl.wikipedia.org/wiki/Near_Field_Communication [dostęp: 4.09.2015].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171432500

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.