PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | 28 | 45--51
Tytuł artykułu

The Importance of the Policy of Market Segmentation in the Enterprise

Warianty tytułu
Znaczenie polityki segmentacji rynku w przedsiębiorstwie
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Celem polityki segmentacji rynku w przedsiębiorstwie jest osiągnięcie możliwie największej efektywności środków marketingowych. Przedsiębiorstwa starają się ustalić z góry swoje grupy celów i zastosować działania marketingowe odpowiednio do zróżnicowanych grup celów. Istotne znaczenie ma przyjęcie przez producenta właściwych kryteriów, według których następuje podział całego rynku na grupy celów. Aktywna segmentacja rynku sprowadza się zatem do jego świadomego sterowania. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Tom
28
Strony
45--51
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, filia w Rzeszowie
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, filia w Rzeszowie
Bibliografia
  • C.F.P. Kotler: Marjetung-Management, 4th ed., Stuttgart 1984, p. 7.
  • See I. Novotny: Plan marketingowy. Budowa przyszłości przedsiębiorstwa, Poltex, Warszawa 1993, s. 33.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171432910

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.