PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 113 | 45--52
Tytuł artykułu

Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Social Media as a Tool of Communication between Company and Customers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nowe technologie - opierające się na informacjach, wykorzystujące informacje i tworzące te informacje - stanowią bardzo charakterystyczny element współczesnego, dynamicznie rozwijającego się rynku. Dokonujące się pod ich wpływem zmiany nie są właściwością jednej grupy produktów czy klientów. Mają charakter powszechny i wszechobecny [Frąckiewicz 2006, s. 7]. Celem artykułu było przedstawienie mediów społecznościowych jako nowoczesnego narzędzia wykorzystywanego w kreacji wizerunku przedsiębiorstwa. Poddano analizie wybrane media społecznościowe. Jednym z istotniejszych zagadnień było określenie powodów korzystania z SM oraz umieszczania za ich pomocą wypowiedzi dotyczących marek. W opracowaniu wykorzystano dostępne raporty oraz wyniki badań własnych. (abstrakt oryginalny)
EN
New technologies - based on information, using information and creating it - comprise a very distinctive element of a modern, rapidly growing market. The changes that take place under their influence are not a property of one group of products or customers. They are universal and omnipresent. The aim of this article was to present social media as a modern tool used in the creation of a brand's image. Selected social media were analysed. One of the key issues was to determine why SM is used and why statements concerning brands are placed. Already existing reports and the author's own research were used in the study. (original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • BONIKOWSKA M., 2009: Media a wyzwania XXI wieku, TRIO, Warszawa.
  • FALLS J., DECKERS E., 2012: Media społecznościowe bez ściemy, HELION S.A.Gliwice.
  • FRĄCKIEWICZ E., 2006: Marketing internetowy Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa.
  • IIBR, RTS, Polscy internauci 15+ czytający blogi i kierujący się rekomendacjami blogerów (N=545), wrzesień 2013.
  • McLUHAN M., 2004: Zrozumieć media: Przedłużenia człowieka, Wydawnictwo Naukowo- -Techniczne, Warszawa.
  • MIOTK A., 2013: Skuteczne social media, Wyd. HELION, Gliwice.
  • SADOWSKI M., 2013: Rewolucja social media, Wyd. HELION, Gliwice.
  • SZUMNIAK-SAMOLEJ J., BACHNIK K., 2013: Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu sytuacją kryzysową [w:] R. Bartkowiak i P. Wachowiak (red.) Wiedza i bogactwo narodów Kapitał ludzki, globalizacja i regulacja w skali światowej, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
  • www1http://socialpress.pl/2015/03/facebookowi-przybylo-w-polsce-ponad-1-mln-uzytkownikow
  • www 2 http://smmeasure.eu/liczby-polskiego-internetu-2015/, [1.02.2016].
  • www3 http://www.brief.pl/artykul,2711,jaki_bedzie_rok_2015_w_mediach_spolecznosciowych. html, [3.02.2016].
  • www4 http://www.audience.gemius.pl Rankinkg Megapanel PBI/Gemius kwiecień 2013-
  • www5 http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/201401/pl_wszystkie, Nagórski K: (2014.02.01). Polskie fanpage w miesiącu luty 2014. (2015.02.20)
  • www6 http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/201408/telekomunikacja
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171433524

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.