PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 40 | 18--27
Tytuł artykułu

Narzędzia Employer Branding w praktyce wybranych banków

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Tools of Employer Branding Implemented by Selected Banks
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Employer branding jest współczesną odpowiedzią na wyzwania stawiane w procesach rekrutacji na stanowiska. Sektor bankowy w wielu obszarach stanowi dobrą praktykę dla innych podmiotów. Artykuł prezentuje wyniki badań w zakresie zewnętrznych narzędzi employer branding - budowanie marki pracodawcy - stosowanych przez trzy wybrane banki w Polsce. Przeprowadzone diagnozy pozwoliły na potwierdzenie założeń, iż banki mają świadomość konieczności wdrażania i stosowania koncepcji employer branding, i stosują zewnętrzne narzędzia kontaktu z potencjalnymi pracownikami. (abstrakt oryginalny)
EN
Employer branding is a contemporary response to the challenges encountered in recruitment processes. In numerous areas the banking sector serves as a good practical example for other organizations. The article presents the results of the research on the external tools of employer branding that are applied in three selected banks in Poland. The diagnosis confirmed the assumptions that banks are aware of the necessity to implement and apply the concepts of employer branding and that they apply the external tools to contact potential employees. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
18--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie; Uniwersytet Jagielloński
Bibliografia
  • [1] Ambler T., S. Barrow, The Employer Brand, Journal of Brand Management1996 Vol.4 No. 3
  • [2] EMPLOYER BRANDING, E- poradnik, Wolters Kluwer Polska SA, Warszawa 2013
  • [3] Gaddam S., Modeling Employer Branding Communication: The Softer Aspect of HR Marketing Management, The Icfai Journal of Soft Skills 2008, Vol. 2, No. 1
  • [4] Kantowicz-Gdańska M., Employer branding - kwestie definicji i modelu, Zarządzanie zasobami ludzkimi, 2009 nr 6
  • [5] Kumar Dawn S., Biswas S., Employer branding: A new strategic dimension of Indian corporations, Asian Journal Of Management Research 2010
  • [6] Kozłowski M., Employer branding budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku, Wolters Kluwer business, Warszawa 2012
  • [7] Mayo A., The Human Value of the Enterprise, Nicholas Brealey Publishing, London-Boston 2001
  • [8] Moroko L., Uncles M., Successful Employer Brands, Brand Management 2008 Vol. 16, No. 3
  • [9] Szczepański K., Kształtowanie wizerunku (employer branding) jako sposób zwiększenia atrakcyjności pracodawcy w warunkach polskich, ZN Politechniki Poznańskiej Nr 61 Organizacja i Zarządzanie 2013
  • [10] The Employment Brand: Building Competitive Advantage in the Labour Market, Corporate Leadership Council Washington DC1999
  • [11] http://markapracodawcy.pl/ z dnia 15.03.2016
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171433968

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.