Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
(...)z racji niezwykle przyswajalnego sposobu prezentowania wiadomości (jednocześnie pobieżnego i niezbyt dogłębnego), można powiedzieć, że do wszystkich zainteresowanych popkulturą i gwiazdami. Niestety: ten, kto poszukuje kompletnej analizy zjawiska, zawiedzie się. Dlatego też, zarówno naukowcom, jak i przedstawicielom świata biznesu radziłabym jedno: potraktujcie, drodzy Państwo, tę publikację jako inspirację albo drogowskaz markujący pewne zagadnienia i wskazujący (np. poprzez anglojęzyczną bibliografię) możliwości dotarcia do innych szczegółowych informacji. Inaczej zagubicie się w chaotycznej skrótowości książki i z potyczki "atakujących celebrytów" nie wyjdziecie z tarczą... (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171433996