PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 6 | 31--38
Tytuł artykułu

Komunikacja marketów DIY z klientami

Autorzy
Warianty tytułu
Communication of the DIY Stores with their Customers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje zagadnienia związane z komunikacją marketów DIY z klientami. Scharakteryzowano min. główne czynniki otoczenia determinujących komunikację sieci handlowych z rynkiem. W dalszej części badania zweryfikowano skuteczność dotarcia sieci handlowych do klienta przy użyciu wybranych instrumentów komunikacji. Ocenie poddano wartości oparte na relacjach, a także źródła wiedzy o sklepach budowlanych ich ofercie.(abstrakt oryginalny)
EN
This article presents issues related with communication of the DIY markets with the customers. Characterized among others mostly the environmental factors determining the communication of the retailers with their customers. In the later part of the study also verified effectiveness of the retailers reaching to the customers by using selected instruments of communication. Assessed value was given based on relations and also source of knowledge about the DIY network and their offer.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
31--38
Opis fizyczny
Twórcy
  • Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Bibliografia
  • 1. Doyle P., 1994, Marketing, management and strategy, Prentice Hall International (UK) Limited, Hertfordshire.
  • 2. Doyle P., 2003, Marketing wartości, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa, s. 343-350.
  • 3. Drzazga M., 2012, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice, s. 112.
  • 4. Kotler Ph., Keller K.L., 2012, Marketing, Wydawnictwo Rebis, Warszawa, s. 510.
  • 5. Mruk H., 2012, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa, s. 224.
  • 6. Rydel M., 2001, Komunikacja jako element marketingu, w: Rydel M., (red), Komunikacja marketingowa, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, Gdańsk, s. 20.
  • 7. Sullivan M., Adcock D., 2003, Marketing w handlu detalicznym, Oficyna Ekonomiczna, Warszawa.
  • 8. Szymoniuk В., (red), Komunikacja marketingowa - instrumenty i metody, PWE, Warszawa 2006, s. 15-16.
  • 9. Taranko T., 2015, Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty, Wolters Kluwer, Warszawa.
  • 10. Wiktor J.W., 2001, Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, "Świat Marketingu", nr11, s. 11.
  • 11. Zupok S., 2015, Kreowanie wartości dla klienta, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw, nr 4 (782) Marzec 2015, Warszawa, s. 46-58.
  • 12. Zupok S., 2014, Zachowania nabywcze konsumentów na krajowym rynku materiałów budowlanych, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw, nr 11 (778) Listopad 2014, Warszawa, s. 60-68.
  • 13. Zupok S., 2015, Zaufanie klienta jako kluczowy czynnik budowy wartości przedsiębiorstw handlu detalicznego typu DIY, Acta Universitatis Nicolai Copemici, Zarządzanie 42(3)2015, Toruń, s. 151-162.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171435438

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.