PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 7 | z. 3 | 108--112
Tytuł artykułu

Rynek kawy i preferencje nabywcze jej konsumentów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Coffee Market and Purchase Preferences of It Consumers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono charakterystykę polskiego rynku kawy oraz wyniki badań konsumenckich dotyczące motywów oraz częstotliwości spożywania kawy, a także czynników decydujących o jej wyborze oraz znajomości marek wśród konsumentów(abstrakt oryginalny)
EN
Polish coffee market is divided into four basic segments: beans coffee, ground coffee, traditional instant coffee and special instant coffee (ex. Cappuccino). The volume of coffee sales for the period from June 2003 to May 2004 was 64.788,9 tonne (about 9,9% more in comparison with the same period in the years 2002- 2003). In the period form June 2003 to May 2004 coffee market was worth more then 1 billion 658 million zloty (c.a.15,4% growth in comparison with to the same period in 2002-2003). Polish consumers drink average ca. 2 kg coffee per capita annually. The most important factors of coffee choice for respondents are: flavour, good price and attractive packing. Instant coffee is the most popular coffee among consumers, but ground coffee is the most frequently consumed. There are many producers operating on the coffee market but Jacobs is the recognizable brand name.(original abstract)
Rocznik
Tom
7
Numer
Strony
108--112
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Rolnicza w Krakowie
Bibliografia
  • Kurowska G. 2003: Jesienna mała czarna. Integracja Europejska, nr 41, wersja elektroniczna: www.ineuro.pl
  • Liberska A. 2003: Rynek kawy i herbaty. Poradnik Handlowca, nr 9, wersja elektroniczna: www.poradnikhandlowca.com.pl
  • Nawrot M. 2003: Pijemy mniej na gorąco. Detal Dzisiaj, wersja elektroniczna: dd.tradepress.com.pl
  • Olejniczak Z. 2004: Rynek kawy i herbaty. Poradnik Handlowca, nr 9, wersja elektroniczna: www.poradnikhandlowca.com.pl
  • Serafin B.2000: Mała czarna bez fusów. Twój Biznes, nr 16.
  • Rocznik Statystyczny GUS 2004.
  • Rynki produktów - kawa i herbata. 2004: Detal Dzisiaj, wersja elektroniczna: dd.tradepress.com.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171435676

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.