Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Polish Membership in the European Union and Changes in Preferences of People Buying Food
Języki publikacji
Abstrakty
Preferencje wymagań klientów względem produktów żywnościowych ulegają przemianom. Jedną z przyczyn tego jest otwarcie polskiego rynku na produkty unijne. Artykuł stanowi rozpoznanie tych zmian.(abstrakt oryginalny)
The aim of the article is to show changes in preferences of people who buy food products. The main factor of these changes is opening of Polish market to EU products. The research was conducted in companies producing food. It prooved that consumers take into great consideration the quality of food, its taste and packaging. They are ready to pay more for the products of high quality.(original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
193--197
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Techniczno-Rolnicza w Bydgoszczy
Bibliografia
- Biesaga-Słomczewska J., Iwińska-Knop K. 2000: Strategia obsługi klienta w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Marketing i Rynek, nr 12, s. 7-10.
- Ratajczak P. 2003: Ekonomiczne i społeczne aspekty zarządzania jakością w gospodarce żywnościowej. Roczniki Naukowe SERiA, tom V, zeszyt 1, Warszawa - Poznań - Koszalin, s. 217.
- Zapłata S., Ratajczyk P. 2003: Marketingowa strategia jakości czy jakość w strategii marketingowej. Marketing i Rynek, nr 6, s. 10.
- Kotler Ph. 1999: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa, s. 178.
- Wielewska I. 2004: Wymagania jakościowe konsumentów żywności w świetle badań. Roczniki Naukowe SERiA, tom VI, zeszyt 2, Warszawa - Poznań - Puławy, s. 333.
- Witczak J. 2003: Jakość żywności jako czynnik wpływający na decyzje nabywcze konsumentów. Marketing i Rynek, nr 8, s. 16.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171435792