Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W przypadku branży spożywczej marketing powinien pełnić szczególną i nietypową rolę. Działając na rzecz dobrych, lecz nie masowo produkowanych produktów, tym samym wspierać winien zdrowe odżywianie. Niestety w polskich warunkach lokalne marki spożywcze nie przechodzą przez cały cykl marketingowy, zadowalając się jedynie reklamą. To zdecydowanie za mało. Potrzebne są zatem kompleksowe usługi marketingowe dla konsorcjów firm w branży spożywczej. Zjednoczone firmy mleczarskie czy wędliniarskie z danego terenu powinny prowadzić wspólna politykę, korzystając ze wspólnego, solidarnie opłacanego marketingu. Tak się już dzieje, ale głównie na poziomie targów. Potem taka współpraca szybko ustaje, dając pola wielkim podmiotom, które niekoniecznie polecają zdrową i smaczną żywność. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171435822