PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 43 | nr 2 | 25--39
Tytuł artykułu

Analiza rynku ubezpieczeniowego w Polsce pod kątem aplikacji mobilnych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Analysis of the Insurance Market in Poland in Terms of the Mobile Applications
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule została poruszona kwestia rozwoju aplikacji mobilnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz istniejących wciąż w tym zakresie pól do zagospodarowania. Autor podjął próbę analizy aplikacji mobilnych, udostępnianych przez polski rynek ubezpieczeniowy, pod kątem oferowanych przez nich funkcjonalności i gotowości potencjalnych użytkowników na zaimplementowane rozwiązania. Ponadto wskazał pozytywne oraz negatywne aspekty związane z udostępnianiem aplikacji mobilnych przez sektor ubezpieczeniowy. Zwrócił również uwagę na największe wyzwania stojące przed rynkiem ubezpieczeniowym w Polsce w tym zakresie. (abstrakt oryginalny)
EN
The article treats about the topic of mobile application development within the Polish insurance market and fields still available for development in this area. The author of the article strives to analyze the mobile applications provided by the Polish insurance market in terms of the offered functionality and the readiness of potential users for the implemented solutions. On top of that, the following article presents the positive and the negative aspects, associated with the provided mobile applications by the insurance sector. Moreover, it shows the challenges which the Polish insurance market faces in this area. (original abstract)
Rocznik
Tom
43
Numer
Strony
25--39
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • IX Forum Assistance, Bancassurance się zmienia - wzrost znaczenia klientów i ich potrzeb, Regent Warsaw Hotel, 12. 05. 2015 r.
  • Cyber risks insurance, Andersia Hotel Poznań, 24. 06. 2015 r.
  • Gemius dla e-Commerce Polska, Raport E-commerce w Polsce 2014, (2014), Warszawa.
  • Kletter Omri (2015), Rozwój środowiska mobilnego a systemy antyfraudowe, "BANK", nr. 3.
  • Tkaczyk P.(2012), Grywalizacja w budowaniu marki, "Marketing w praktyce", nr 10.
  • Ubezpieczenia. Podręcznik akademicki, (2010), pod red. J. Handschke, J. Monkiewicz, Wydawnictwo Poltext sp. z o.o., Warszawa.
  • Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171437238

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.