Warianty tytułu
Advertisement and 3D Graphics
Języki publikacji
Abstrakty
Tematem artykułu jest obecność trójwymiarowej grafiki komputerowej w branży reklamowej. Celem jest zbadanie wpływu grafiki przestrzennej na działanie branży oraz zbadanie form reklamy, w których występuje. W tym względzie przybliżono zasady, na których opiera się grafika 3D oraz wymieniono typy reklamy, w jakich znajduje ona swoje uzasadnione zastosowanie. Podano również przykłady metod reklamowania, które nie byłyby możliwe bez wykorzystania grafiki trójwymiarowej. Ponadto wskazano wady, jakie wiążą się z zastosowaniem tej grafiki. (abstrakt oryginalny)
Topic of this article is to present a three-dimensional computer graphics in advertising industry. The aim is to examine the impact of spatial artwork on industry and examine forms of advertising, where it can be found. In this regard, principles which are base for 3D graphics have been showed. Additionally, many types of advertising where 3D graphics is used have been listed. Examples of methods of advertising, which would not be possible without the use of three-dimensional graphics have been shown. What is more, several drawbacks associated with use of this graphics have been identified. (original abstract)
Twórcy
autor
- Politechnika Łódzka
Bibliografia
- Brady, R., Forrest, E. i Mizerski, R. (2002). Marketing w Internecie. Warszawa: PWE.
- Dejnaka, A. (2006). Strategia marki, produktów i usług reklamy. Gliwice: Onepress.
- Grzegorczyk, A. (2010). Reklama. Warszawa: PWE.
- Lewis, H.G. i Nelson, C. (2000). Podręcznik reklamy. Warszawa: Wig Press.
- Mitręga, M. (2012). Reklama w grach komputerowych - wstępne badanie postaw graczy w Polsce. Marketing i Rynek, (6).
- Pabian, A. (2008). Promocja nowoczesne środki i formy monografia. Warszawa: Difin.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171437594