PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | t. 16, z. 11, cz. 2 Zarządzanie - nowe perspektywy : heurystyczne podejście do innowacyjności | 151--165
Tytuł artykułu

Biznesowa innowacyjna perspektywa przemysłu fonograficznego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Business Innovation Perspective Phonographic Industry
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono skróconą historię branży muzycznej, strukturę biznesu muzycznego, organizację wytwórni muzycznych oraz ekonomiczne aspekty działalności fonograficznej.
EN
Changes taking place on the markets also apply to the music market. The quoted statement was accurate several years ago; now, however, considering technological progress, these changes lose their validity. Ways of distributing music and its consumption are changing thanks to the technological progress, for example the invention of sound compression to formats like MP3 and dissemination of the Internet. This practice is the key to run the music business. (original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku
Bibliografia
  • Bull M. (2012), The World According to Sound: Investigating the World of Walkman Users, New Media & Society, London.
  • Caves R. (2000), Creative Industries, Harvard University Press, London.
  • Chwałek J. (1992), Innowacje w handlu. Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Frith S. (1996), Performing Rites, "Harvard University Press", Cambridge.
  • Frith S. (1978), Sociology of Rock, Constable, London.
  • Frith S. (2006), The Industrialization of Music, [w:] The Popular Music Studies Reader, A. Bennett, B. Shank, J. Toynbee (red.), Routledge, New York.
  • Gałuszka P. (2008), Wykorzystanie różnych form promocji przez branżę fonograficzną w Polsce, "Marketing i Rynek", nr 4.
  • Garofalo R. (1999), From Music Publishing to MP3: Music and Industry in the Twentieth Century, "American Music", No. 17.
  • Gierszewska G., Romanowska M. (2003), Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, wyd. III zmienione, PWE, Warszawa.
  • Gliński B., Kuc B., Szczepankowski P. (1996), Zarządzanie strategiczne, geneza, rozwój, priorytety, Wydawnictwo Key Text, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171437658

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.