PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | t. 16, z. 9, cz. 2 Agile-Commerce - zarządzanie w erze cyfrowej | 25--38
Tytuł artykułu

Wykorzystanie portali społecznościowych w wybranych sklepach internetowych branży RTV/AGD w Polsce w świetle badań własnych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Use of Social Media at Selected Internet Electronic/Household Goods Retailers at Poland - Research Results
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest analiza wykorzystania portali społecznościowych przez największych sprzedawców internetowych branży RTV/AGD do komunikacji z klientami. Ocenie poddany będzie zarówno stopień wykorzystania tych mediów, jak i umiejętność dopasowania komunikatów wysyłanych poprzez portale do ich specyfiki. (fragment tekstu)
EN
Social media are getting fast growing form of communication. Today customers often use available social media looking for information about companies. Interesting question seems to be, how the electronic/household goods online retailers may use social media to communication with customers. The object of this article is analyse of online retailers activities on most popular social services. (original abstract)
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Barwise P., Meehan S. (2010), The One Thing You Must Get Right When Building a Brand, Harvard Business Review, December.
  • Dunn B.J. (2010), Best Buy's CEO on Learning to Love Social Media, Harvard Business Review, December.
  • Flatters P., Willmott M. (2009), Understanding the Post-Recession Consumer, Harvard Business Review, July-August.
  • Fournier S., Lee L. (2009), Getting Brand Communities Right, Harvard Business Review, April.
  • Kane G., Alavi M. (2014), What's Different About Social Media Networks? A Framework and research Agenda, "MIS Quarterly", vol. 38, No. 1.
  • Mount M., Martinez M. (2014), A Tool for Open Innovation, "California Management Review, vol. 56, No. 4.
  • Naylor R., Lamberton C., West P. (2012), Beyond the "Like" Button: The Impact of Mere Virtual Presence on Brand Evaluations and Purchase Intentions in Social Media Settings, "Journal of Marketing", vol. 76.
  • Stopczyński B. (2014a), Facebook w komunikacji marketingowej - użyteczność dla firm rodzinnych, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. XV, z. 7, cz. III.
  • Stopczyński B. (2014b), Specyfika wykorzystania mediów społecznościowych na polskich uczelniach na przykładzie SAN, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. XV, z. 3.
  • Sułkowski Ł. (2014), Alternatywne paradygmaty współczesnego marketingu [w:] Otto, J., Sułkowski Ł. (red), Metody zarządzania marketingowego, Diffin, Warszawa.
  • Verunccio M. (2014), Communicating Corporate Brands Through Social Media: An Exploratory Study, International Journal of Business Communication, vol. 51(3).
  • Grabiec P. (red.) (2013), Socialmediastandard 2013 Biznes [online], www.internetstandard.pl, dostęp: 19 grudnia 2014.
  • GUS (2013), Społeczeństwo informacyjne w Polsce [online], stat.gov.pl, dostęp: 19 grudnia 2014.
  • Kubisiak P., Prokurat K., Sumara S. i inni (2012), Raport z badania: Polskie firmy w mediach społecznościowych, Harvard Business Review Polska, www.hbrp.pl [online], dostęp 19 grudnia 2014.
  • Przewuska K. (2011), Portret użytkownika mediów społecznościowych, Harvard Business Review Polska, www.hbrp.pl [online], dostęp: 19 grudnia 2014.
  • Sass-Staniszewska P., Gordon M. (2014), E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska [online], http://www.infomonitor.pl/, dostęp: 28 sierpnia 2014.
  • Socialbakers (2015), Regional Social Marketing Report Poland January 2015 [online] www.socialbakers.com, dostęp: 28 sierpnia 2014.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171438166

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.