PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 7 | 15--18
Tytuł artykułu

Merchandising w e-commerce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
E-merchandising to nic innego, jak przeniesienie komunikacji działań realizowanych w ramach merchandisingu i shopper-marketingu do e-commerce. Jednakże ze względu na wiele różnic w sposobie kupowania w e-sklepie i sklepie w realu, zakres działań e-merchandisingu będzie inny - znacznie szerszy. W tym przypadku to nie tylko opieka nad wyglądem półki, jakością ekspozycji czy komunikacją prosprzedażową i incentywizacją. To również opieka nad kontentem produktowym. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
15--18
Opis fizyczny
Twórcy
  • Saatchi&Saatchi Interactive Solutions
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171438318

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.