PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 7 | 44--46
Tytuł artykułu

Tweetować każdy może

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Twitter cały czas notuje wzrosty popularności wśród polskich internautów. Ten szybki jego rozwój powinien być wobec tego uwzględniany jako kanał komunikacji małych firm (w tym start-upów, które chcą rozwijać swój biznes na innych rynkach), jak i dużych korporacji. W obrębie tego serwisu budować można relacje nie tylko z potencjalnymi i przyszłymi klientami, ale także udzielać odpowiedzi na wiele pytań ze strony konsumentów oraz promować nowe oferty i marki. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
44--46
Opis fizyczny
Twórcy
  • Prowly
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171438870

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.