PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 7 | 53--55
Tytuł artykułu

Fenomen zapachu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Praca zmysłów powodująca całe spektrum skojarzeń na widok filiżanki espresso dotykała potencjalnych klientów w niemal niekontrolowany sposób właśnie wówczas, gdy do ich nosów docierał jej zapach. Nawet sam obraz tej filiżanki z gorącym napojem nie był w stanie wzbudzić tak silnych reakcji. Zapach, kusząca woń, jak pisze autorka artykułu jest bowiem potężnym narzędziem budującym mocne i trwałe więzi klienta z marką. Fenomen zapachu nie dotyczy zresztą li tylko branży kosmetycznej czy spożywczej. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
53--55
Opis fizyczny
Twórcy
  • Senselier
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171438904

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.