PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 429 Sukces w zarządzaniu kadrami. Dylematy zarządzania kadrami w organizacjach krajowych i międzynarodowych. Problemy zarządczo-ekonomiczne | 91--100
Tytuł artykułu

Co determinuje szanse na szkolenie z wykorzystaniem intranetu bądź internetu w organizacji

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
What Determines Chances for Training Via Intranet or Internet in An Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pracy poddano identyfikacji czynniki sprzyjające prawdopodobieństwu szkolenia z wykorzystaniem intranetu bądź Internetu w organizacji. Analizom poddano materiał empiryczny z badań systemów zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstw z województwa zachodniopomorskiego. W warstwie metodologicznej znalazło zastosowanie instrumentarium modelowania ekonometrycznego (szacowano modele zmiennej jakościowej)(abstrakt oryginalny)
EN
Factors supporting probability of Intra-/Internet training in an organization were identified in the paper. Empirical material from research on the human resource management system in enterprises of the West Pomeranian Voivodeship was analyzed. Econometric modelling (models of quality variable were estimated) were applied in the methodological layer(original abstract)
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Bednarek J., Lubina L., 2008, Kształcenie na odległość. Podstawy dydaktyki, PWN, Warszawa.
  • Bochniarz P., Gugała K., 2005, Budowanie i pomiar kapitału ludzkiego w firmie, Poltext, Warszawa.
  • Chrabąszcz K., 2011, Using e-learning in the process of students' education, Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, nr 1, s. 55-66.
  • Górecki B.R., 2010, Ekonometria. Podstawy teorii i praktyki, Key Text, Warszawa.
  • Gruszczyński M. (red.), 2012, Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych, Wolters Kluwer, Warszawa.
  • Kępińska-Jakubiec A., Majewski S., 2009, Efektywność systemów e-learningowych a kapitał intelektualny przedsiębiorstwa, E-mentor, nr 2, s. 33-40.
  • Kufel T., 2011, Ekonometria - rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL, PWN, Warszawa.
  • Kunasz M., 2006a, Analiza i identyfikacja potrzeb szkoleniowych jako etap procesu szkolenia i doskonalenia zawodowego, Optimum. Studia Ekonomiczne, nr 1, s. 105-114.
  • Kunasz M., 2006b, Narzędzia stosowane w praktyce przedsiębiorstw na poszczególnych etapach procesu szkoleniowego, Organizacja i Kierowanie, nr 1, s. 99-117.
  • Osińska M. (red.), 2007, Ekonometria współczesna, Dom Organizatora, Toruń.
  • Prahalad C.K., Hamel G., 1990, The core competence of the corporation, Harvard Business Review, vol. 68, no. 3, s. 79-91.
  • Śliwicki D., Ręklewski M., 2012, Wykorzystanie modeli logitowych w analizie czynników aktywności zawodowej ludności, Wiadomości Statystyczne, nr 2, s. 23-35.
  • Woźniak J., 2012, Ocenianie efektów szkolenia czyli metody i problemy ewaluacji, GWP, Sopot.
  • Zwiech P., 2011, Funkcja personalna przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nr 172, Uniwersytet Ekonomiczny, Poznań, s. 355-364.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171438980

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.