PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 7 | 72--75
Tytuł artykułu

E-sklepy stawiają na SEO

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Internetowe sklepy stawiają na SEO (Search Engine Optimization - pozycjonowanie) i SEM (Search Engine Marketing), czyli marketing w wyszukiwarkach, katalogi internetowe, a nawet marketing szeptany. Nie znają afiliacyjnych sieci, ale dostrzegają potencjał emisji kodów rabatowych jako skutecznego sposobu na zwiększenie sprzedaży. Takie są główne wnioski z przeprowadzonego przez serwis GoDealla.pl badania preferencji promocyjnych małych i średnich e-sklepów w kraju. Nie ulega wątpliwości, że polski handel elektroniczny dynamicznie się rozwija, lecz nie jest to poziom jak w USA, gdzie istnieje ponad 200 sieci afiliacyjnych, do których należy około 80% internetowych placówek handlowych. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
72--75
Opis fizyczny
Twórcy
  • GoDealla.pl
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171439326

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.