Warianty tytułu
Nonparametric Tests of Significance as a Tool of Contingency Tables Analysis in International Segmentation
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest identyfikacja możliwości i kierunków zastosowań tabel kontyngencji oraz nieparametrycznych testów istotności w segmentacji międzynarodowej a priori. (abstrakt oryginalny)
The objective of the hereby study is an identification of application opportunities and dimensions for contingency tables and nonparametric tests of significance in international segmentation a priori. (original abstract)
Rocznik
Strony
115--125
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- [1] Aczel A.D., Statystyka w zarządzaniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
- [2] Agresti A., Categorical Data Analysis, John Wiley & Sons, Inc., New Jersey2002.
- [3] Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
- [4] Ferguson G.A., Takane Y., Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
- [5] Green P.E., A Guide to Market Segmentation, University of Pennsylvania, Philadelphia 2004.
- [6] Greń J., Statystyka matematyczna. Modele i zadania, PWN, Warszawa 1984.
- [7] Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002.
- [8] Luck D.J., Rubin R.S., Marketing Research, Prentice-Hall International, Inc., Englewood Cliffs 1987.
- [9] Malhotra N.K., Birks D.F., Marketing Research: An Applied Approach, Prentice-Hall, London 2006.
- [10] Mynarski S., Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych, Zakamycze, Kraków 2000.
- [11] Nowaczyk Cz., Podstawy metod statystycznych dla pedagogów, PWN, Warszawa-Poznań 1985.
- [12] Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, AE, Kraków 2004.
- [13] Steczkowski J., Zeliaś A., Statystyczne metody analizy cech jakościowych, PWE, Warszawa 1981.
- [14] Tadeusiewicz R., Zworski A., Majewski J., Biometria, Wydawnictwa AGH, Kraków 1993.
- [15] Walesiak M., Metody analizy danych marketingowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.
- [16] Wedel M., Kamakura A., Market Segmentation. Conceptual and Methodological Foundation, Kluwer Academic Publishers, Boston-Dordrecht-London 1998.
- [17] Wind Y., Issues and Advances in Segmentation Research, "Journal of Marketing Research", vol. 15, 1978, s. 330-332.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171440556