PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | t. 16, z. 12, cz. 1 Aspekty koncepcji zarządzania humanistycznego w zarządzaniu publicznym | 205--219
Tytuł artykułu

Wykorzystanie portali społecznościowych w kampanii wyborczej - analiza działań kandydatów ubiegających się o urząd prezydenta miasta Łodzi

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Use of Social Media During the Election Campaign - Activities Analyse of the Candidates for Mayor of Lodz
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu będzie analiza i ocena wykorzystania portali społecznościowych przez kandydatów w wyborach w 2014 roku na Prezydenta Miasta Łodzi. Postawioną przez autora hipotezą badawczą jest przypuszczenie, że kandydaci na prezydenta wykorzystują profile społecznościowe w stopniu zadowalającym. Zastosowaną metodą badawczą jest obserwacja profili kandydatów na prezydenta, znajdujących się na najpopularniejszych portalach społecznościowych. Badaniu zostaną poddane wpisy na wyżej wymienionych profilach w okresie między 1 października a 20 listopada 2014 roku. Celem badania jest analiza dostępnych zasobów, ocena zaangażowania kandydatów oraz ocena popularności poszczególnych portali. (fragment tekstu)
EN
Article examines the use of social networks in the presidential campaign in Lodz. The aim of this article is to assess the activities of candidates. As a result it will be possible to determine which activities within the social media can be effective or ineffective. (original abstract)
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Barwise P., Meehan S. (2010) The One Thing You Must Get Right When Building a Brand, Harvard Business Review, December.
  • Batorski D., Nagraba M., Zając J.M., Zbieranek J. (2012), Internet w kampanii wyborczej w 2011, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa.
  • Buchnowska D. (2013), Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe i studentów w świetle badań własnych, "Nauki o Zarządzaniu", wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 2(15).
  • Flatters P., Willmott M. (2009), Understanding the Post-Recession Consumer, Harvard Business Review, July-August.
  • Fournier S. Lee L. (2009), Getting Brand Communities Right, Harvard Business Review, April.
  • Fras J. (2012), Profile partii politycznych na Facebooku w kampanii wyborczej 2011 roku, Roczniki Nauk Społecznych, Tom 4(40), numer 3.
  • Kaczorowska-Spychalska D. (2011), Portale społecznościowe w strategii komunikacji, [w:] Z. Waśkowski (red.), Komunikacja Rynkowa. Kultura, perswazja, technologia, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
  • Kane G., Alavi M. (2014), What's Different About Social Media Networks? A Framework and research Agenda, "MIS Quarterly", Vol. 38, No. 1.
  • Kaplan A.M., Haenlein M. (2011), Two Hearts in Three-quarter Time: How to Waltz the Social Media/Viral Marketing Dance, "Business Horizons", Vol. 54.
  • Mount M., Martinez M. (2014), Social Media: A Tool for Open Innovation, "California Management Review", Vol. 56, No. 4.
  • Naylor R., Lamberton C., West P. (2012), Beyond the "Like" Button: The Impact of Mere Virtual Presence on Brand Evaluations and Purchase Intentions in Social Media Settings, "Journal of Marketing", Vol. 76.
  • Stopczyński B. (2012), Wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach rodzinnych, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", tom XIII, zeszyt 8.
  • Stopczyński B. (2014), Facebook w komunikacji marketingowej - użyteczność dla firm rodzinnych, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", tom XV, Zeszyt 7, cz. III.
  • Verunccio M. (2014), Communicating Corporate Brands Through Social Media: An Exploratory Study, International Journal of Business Communication, Vol. 51(3).
  • Grabiec P. (red.), (2013), Socialmediastandard 2013 Biznes, www.internetstandard.pl dostęp 19.12.2014.
  • GUS (2013), Społeczeństwo informacyjne w Polsce, stat.gov.pl dostęp 19.12.2014.
  • Kubisiak P., Prokurat K., Sumara S., Krzycki M. (2012), Raport z badania: Polskie firmy w mediach społecznościowych, Harvard Business Review Polska, www.hbrp.pl dostęp 19.12.2014.
  • Przewuska K. (2011), Portret użytkownika mediów społecznościowych, Harvard Business Review Polska, www.hbrp.pl dostęp 19.12.2014.
  • WeAreSocial (2014), Global Digital Statistics 2014, http://etonpreneurs.com/, dostęp 20.12.2014.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171444662

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.