PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 21 | 92--107
Tytuł artykułu

Inteligentne opakowania jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Intelligent Packaging as a Tool for Building Competitive Adyantage of Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zaprezentowanie badań nad innowacyjnością w obszarze opakowań produktów. Badania skupiają się na określeniu warunków wdrożenia systemów opakowań aktywnych i inteligentnych na polskim rynku. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the article is to present research on innovation in the field of packaging products. The research focused on establishing the conditions for the implementation of packaging systems for active and intelligent on the Polish market. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
92--107
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
  • Eurostat Luxembourg: Task Force Meeting on Oslo Manual Revision. 24 November 2004, Item 3. Chapter 3.
  • Hales C. F., Opakowanie jako instrument marketingu [Packaging as a marketing instrument], PWE, Warszawa 1999.
  • Kondratowicz J., Kościelak E., Sposoby pakowania produktów, które muszą być przechowywane w niskich temperaturach [Methods for the packaging of products which must be stored at low temperatures], Chłodnictwo 8/2005.
  • Kordylewski M, Sailer J., Scharl F., Polski rynek opakowań - wyzwania dla dochodowego rynku [Polish packaging market - challenges for income market], Biuletyn Opakowaniowy 2/2012.
  • Kowalska A., Strategia opakowań na przykładzie branży mleczarskiej [The strategy of packaging on the example of the dairy industry]. PTE, Toruń 2011.
  • Kubera H., Pojęcie opakowania inteligentnego [The concept of intelligent packaging]. Towaroznawcze Problemy Jakości 4/2008.
  • Rozporządzenie Rady i Parlamentu Europejskiego (WE) 1935/2004 w sprawie wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
  • Szymczak J., Wpływ warstwy wizualnej opakowań jednostkowych na decyzje nabywcze konsumentów indywidualnych [The impact of the visual layer packaging unit on the purchasing decisions of individual consumers]. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (AE) 2003.
  • Szymczak J., Ankiel-Homa M., Opakowanie jednostkowe produktów, jako narzędzie komunikacji rynkowej [The packaging of the products, as a communication tool market]. Marketing i rynek 6/2007.
  • Ucherek M., Opakowania inteligentne i ich postrzeganie przez konsumentów[Packaging intelligent, and theirperception by consumers], Marketing i rynek 1/2011
  • Wasiak W., Rynek opakowań w Polsce - stan i uwarunkowania rozwoju[The packaging market in Poland - and the conditions of development], Wydawnictwo Naukowe PWN 2008.
  • Wiktor J., Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej[The theoretical basis of the system of marketing communications], 2001. http://swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01 &id_numer=719231.
  • Wilson C., Intelligent and Active Packaging for Fruits and Vegetables, Taylor & Francis Group, Boca Raton 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171445978

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.