PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 4 (67) | 167--169
Tytuł artykułu

Krzysztof Marcyński SAC, Komunikacja religijna i media

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czy jest to kolejna książka, w której dominuje przesłanie, znany schemat - media są dobre, ale tylko wtedy, gdy są dobrze wykorzystane? Nie, aczkolwiek ta myśl stanowi w książce punkt wyjściowy do dalszych poszukiwań na temat komunikacji i mediów. Autor jednak na tej myśli nie zatrzymuje się. Pozwala czytelnikowi zrozumieć, co to znaczy, że media są dobre - na czym to dobro polega, w czym ono się objawia i w czym może się objawiać. Tę właściwość mediów wykazuje przez przedstawienie pogłębionej refleksji na temat natury mediów nawiązującej do myśli klasyka Marshalla McLuhana. Na kanwie natury mediów buduje sposoby i formy ich wykorzystania w komunikacji religijnej. Nie jest to jednak bezkrytyczny zachwyt nad mediami. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
167--169
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Bibliografia
  • J. Pleszczyński, Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna, Lublin 2013.
  • H.A. Campbell, Exploring religious community online, New York 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171449761

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.