Warianty tytułu
Usage of Internet Public Relations Tools by Premier League Football Clubs in Communication with the Environment
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule skupiono się na prezentacji wybranych narzędzi internetowego public relations, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych, włączonych bądź komunikowanych przez strony www klubów piłkarskich uczestniczących w rozgrywkach T-Mobile Ekstraklasy. Analizie poddano także stopień wykorzystania wspomnianych narzędzi w świetle przeprowadzonego, na potrzeby niniejszego opracowania, audytu treści stron 16 klubów piłkarskich. (abstrakt oryginalny)
The article focuses on presentation of the selected Internet public relations tools, with a particular emphasis on social media, included or communicated by websites of football clubs participating in the T-Mobile Premier League competition. There was analysed the degree of use of the said tools, in the light of an audit of contents of the 16 football clubs websites, conducted for the purpose of this report. (original abstract)
Czasopismo
---
Strony
332--344
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
- biznes.legia.com/10-loże_vip.html [dostęp: 06.01.2015].
- Cyran M. (2008), Marketing 2.0. - zintegrowani z interaktywnymi, "Marketing w Praktyce", nr 10.
- Chmielewski K. (2013), Istota i znaczenie sponsoringu sportowego w budowaniu marki korporacyjnej, "Handel Wewnętrzny", nr 5-6.
- Gadzinowski J. (2009), Era hiperkomunikacji, "Marketing w Praktyce", nr 8.
- Hanasz J. (2008), Wirtualny press room organizacji sportowej, "Marketing w Praktyce" nr 3.
- Kotler Ph., Kartajaga H., Setiawan I. (2010), Marketing 3.0., MT Biznes, Warszawa.
- Kowalska M. (2007), Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń.
- Levinson J. C. (2001), Marketing partyzancki, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
- Mazurek G. (2008), Promocja w Internecie. Narzędzia. Zarządzanie. Praktyka, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr Sp. z o.o., Gdańsk.
- Misiołowski R. (2008), Marketing w sporcie, Promotor, Warszawa.
- Piotrowska M. (2015), Marketing w erze 3.0, "Marketer+", nr maj-sierpień.
- Podlaski A. (2011), Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media, Helion, Gliwice.
- Rabiej P. (2014), Marketing pokochał sport, http://www.forbes.pl/marketing-pokochal-sport-rynek-sponsoringu-sportowego-w-polscerosnie,artykuly,167206,1,1.html [dostęp: 17.11.2014].
- Wiącek A., Rzepecki J., Mazurkiewicz J. (2008), Fenomen mikroblogów, "Marketing w Praktyce", nr 8.
- Sponsoring Insight (2014), http://www.stadionnarodowy.org.pl/upload/editor/file/RAPORT_SPONSORING_INSIGHT.PDF [dostęp: 22.12.2014].
- Sponsoring - podstawowy instrument marketing sportowego (2014), http://izbasportu.pl/download/file?hash=raport.pdf [dostęp: 22.12.2014].
- Sponsoring przywraca dobrą wartość biznesu (2012), http://www.newsline.pl/praktykapublicrelations/artykuly/art59,sponsoring-przywraca-dobra-wartosc-biznesu.html [dostęp: 12.09.2012].
- Woźniakowski M. (2011), Wykorzystanie narzędzi public relations w Internecie przez kluby piłkarskie, (w:) Sojkin B., Waśkowski Z. (red.), Zarządzanie polskim sportem w gospodarce rynkowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
- Wyszyński A. (2014), Sponsoring jako źródło przychodów klubów sportowych, Marketing i Rynek", nr 11.
- Zakontraktowana wartość naming rights polskich obiektów sportowych wciąż rośnie (2014), http://kpmg.com/PL/pl/IssuesAndInsights/ArticlesPublications/Strony/Komunikat-prasowywartosc-naming-rights-polskich-obiektow-sportowych.aspx [dostęp: 22.12.2014].
- http://www.epr.pl/czytelniatrzy.php?id=64&cat=4&itemcat=1 [dostęp: 27.03.2008].
- http://www.seo24.com.pl/1,2,publicrelation,19,dzialania_public_relations_w_internecie.html [dostęp: 27.03.2008].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171450071