Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zawsze gdy sięgam po nową książkę, staram się najpierw możliwie uważnie przeczytać przynajmniej wstęp i zakończenie, a także dokładniej przeanalizować spis treści, zwracając uwagę zwłaszcza na strukturę publikacji oraz zawartość rozdziałów, ich objętość, kolejność omawiania poszczególnych zagadnień szczegółowych itd. Zakładam bowiem, niestety - czasem naiwnie - że dzięki temu zdobędę ogólne rozeznanie w odniesieniu do merytorycznej zawartości książki, a w konsekwencji - jej wartości poznawczej (naukowej) i praktycznej. Chcę też dowiedzieć się - choćby na podstawie informacji publikowanej przeważnie na ostatniej stronie okładki - czegokolwiek o autorze i jego dorobku naukowym. Od razu więc dodam, że w przypadku omawianej książki jest to osoba nieprzeciętna, posiadająca zarówno duże doświadczenie dziennikarskie, jak i naukowo- -badawcze. Marek Gędek jest bowiem absolwentem Wydziału Filozoficzno-Historycznego UJ, Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu (studia podyplomowe) oraz Wydziału Politologii UMCS (doktorat w 2009 r.); ukończył też kilkanaście specjalistycznych szkoleń, seminariów i staży zagranicznych z zakresu dziennikarstwa i public relations. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171450157