Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Content Management Systems in the Strategy of IT Company
Języki publikacji
Abstrakty
W tekście podjęto problem skuteczności działań edukacyjnych i promocyjnych wspierających wejście na rynek nowej kategorii produktów i jej uzależnienie od sposobów komunikacji z nabywcą. Obok rozważań teoretycznych ujęte w nim zostały także wyniki badań przeprowadzonych przez jednego z autorów w ramach jego rozprawy doktorskiej poświęconej tej problematyce. (abstrakt oryginalny)
The article is focused on the problem of effectiveness of different promotional and educational content supporting buyers purchase decisions - specifically for new and innovative computer products. The theoretical part is supported by research prepared and run by one of authors (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Strony
59--68
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Arredondo, P. (1996). Successful Diversity Management Initiatives: A blueprint for planning and implementation. London: Sage Publications Ltd.
- Czako, W. (2012). Sieci w zarządzaniu strategicznym. Warszawa: Dom Wydawniczy ABC.
- Czubasiewicz, H., Wróbel, P.W. (2012). Komunikacja społeczna - wpływ na zachowanie w organizacji. W: R. Rutka, P.W. Wróbel (red.). Organizacja zachowań społecznych, s. 82-111. Warszawa: PWE.
- Kramer, J. (2003). Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania internetu w marketingu. W: A. Bajdak (red.). Internet w marketingu, s. 9-28. Warszawa: PWE.
- Brdulak, H. (2009). Zarządzanie różnorodnością jako model biznesowy. Kobieta i Biznes 1, 7-14.
- Drucker, P.F. (2006). Skuteczne zarządzanie. Warszawa: PWN.
- Frankowski, P. (2007) CMS. Jak szybko i łatwo stworzyć stronę WWW i zarządzać nią. Gliwice: Helion.
- Frąckiewicz, E. (2006). Marketing internetowy. Warszawa: PWN.
- Jamka, B. (2011). Czynnik ludzki we współczesnym przedsiębiorstwie: zasób czy kapitał? Od zarządzania kompetencjami do zarządzania różnorodnością. Warszawa: Wolters Kluwer.
- Kaczmarek, P., Krajnik, A., Morawska-Witkowska, A., Roch Remisko, B., Wolsa, M. (2009). Firma = różnorodność. Zrozumienie, poszanowanie, zarządzanie. Warszawa: FOB.
- Klarsfeld, A. (2010). International Hahdbook on Diversity Management at Work: Country Perspectives on Diversity and Equal Treatment. Northampton: Edward Elgar Publishing Inc.
- Kotler, Ph. (1994). Marketing. Analiza planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: PWE.
- Mazurek-Łopacińska, K. (2003). Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe. Warszawa: PWE.
- Obłój, K. (2014). Strategia organizacji. Warszawa: PWE.
- Podsiad, A. (2000). Słownik terminów i pojęć filozoficznych. Warszawa: PAX.
- Porter, M.E. (2011). Strategia konkurencji. Warszawa: PWE.
- Ronda-Pupo, G.A., Guerras-Martin, L.A. (2012). Dynamics of the evolution of the strategy concept 1962-2008: a co-word analysis. Strategic Management Journal, 2, 162-188.
- Szwarc, N. (2010). Od masowej komunikacji marketingowej po personalizację w e-marketingu, E-mentor, 3, 22-25.
- Światowy, G. (2006). Zachowania konsumentów. Determinanty oraz metody poznania i kształtowania. Warszawa: PWE.
- Thomas, R. (2006). Building on The Promise of Diversity: How we can move to the next level in our workplace, communities, and our society. Nowy Jork: Amacom.
- Wrench, J. (2007). Diversity Management and Discimination. Aldershot: Ashgate Publishing Ltd.
- Zakrzewska-Bielawska, A. (2012). Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach wysokich technologii. W: J. Werewka (red.), D. Lewicka, A. Zakrzewska-Bielawska, Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie informatycznym, s. 77-99. Kraków: AGH.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171453641