Warianty tytułu
The Integration of Logistics and Marketing in the Strategy of Competition
Języki publikacji
Abstrakty
Aby można było wykorzystać logistykę i marketing jako podstawowe potencjały i determinanty efektów rynkowo - ekonomicznych, niezbędna jest ich integracja w ogólnej strategii konkurencji. Integracja ta stwarza możliwość uzyskania całego spektrum strategiczno-konkurencyjnych wariantów, na których podstawie można osiągnąć przewagę konkurencyjną np. przez innowację produktu, przewodnictwo w zakresie technologii czy też lepszą jakość produktów i usług. (abstrakt oryginalny)
To use logistics and marketing as basic potentials and determinants of effects of marketing and economic, there is indispensable need of their integration in general the strategy of competition. The integration of strategy of logistics and strategy of marketing creates the possibility of obtainment of whole spectrum of strategic-competitive variants. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, doktorant
Bibliografia
- M. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. Warszawa 1998, s. 50.
- M. Christopher, Logistyka i zarządzanie łańcuchem podaży. Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1998, s. 13.
- P. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wyd. VII, Warszawa 1994, s. 259.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171455559