PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 83 | 129--136
Tytuł artykułu

Koncepcje kształcenia na kierunku finanse i rachunkowość. Analiza rozwiązań przyjętych na polskich uczelniach publicznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Concept of Education in a Field of Study Finance and Accounting. Analysis of Polish Public Universities' Solutions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest przegląd i analiza programów studiów stacjonarnych na kierunku FiR na polskich uczelniach publicznych pod kątem spójności oferowanych modułów kształcenia i specjalności.(fragment tekstu)
EN
In the article the law conditions concerning education in regular studies in a field of studies Finance and accounting has been presented. Academic and practice profile of education has been mentioned. The review of curriculum for bachelor and master's degree has been done. The attention has been paid to the subjects included into the courses. Information used during the analyzes comes from the public universities' websites.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
129--136
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • Bielawska K., Jastrzębska M., Martyniuk T. 2009. Sylwetka absolwenta kierunku finanse i rachunkowość, w: Dydaktyka finansów na kierunku finanse i rachunkowość. Red. A. Kopiński. Wrocław, Wydaw. UE Wroc., 18-22.
  • Ciupek B. 2009. Ścieżki kształcenia na kierunku finanse i rachunkowość, w: Dydaktyka finansów na kierunku finanse i rachunkowość. Red. A. Kopiński. Wrocław, Wydaw. UE Wroc., 28-36.
  • Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 3 października 2014 r. w sprawie warunków prowadzenia studiów na określonym kierunku i poziomie kształcenia. DzU z 9.10.2014 r., poz. 1370.
  • Ustawa dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym. DzU z 2012 r., poz. 572, z późn. zm.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171455913

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.