Warianty tytułu
The Internet as a Space of Market
Języki publikacji
Abstrakty
Ludzie traktują Internet jako stały element życia codziennego. Do przestrzeni wirtualnej przenoszą nie tylko swoje interakcje towarzyskie, ale także działalność gospodarczą. Autorzy artykułu podjęli próbę zbadania Internetu jako środowiska prowadzenia sprzedaży, zachowań konsumentów, a także wykorzystania trendów internetowych w celu promocji oferowanego produktu lub usługi. Niniejszy artykuł to również opis form komunikacji marketingowej oraz szeregu działań, wykorzystujących Internet do promowania firmy i jej działalności. (abstrakt oryginalny)
People treat the Internet as a regular part of everyday life. They move to the virtual space not only their social interactions, but also their business. The authors of the article tried to investigate the Internet as selling and consumers behavior environment and places where are used Internet trends to promote offered products and services. This paper is also a description of marketing communication forms and action lines which use the Internet to promote the company and her activities. (original abstract)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
5--13
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
autor
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
autor
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
- 1. Bartnik K., (2013) Sklep internetowy od A do Z, Warszawa: eKomercyjnie.pl.
- 2. Bickerton P., Bickerton M., Upkar P., (2006) Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług?, Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
- 3. Dennis Ch., Fenech T., Merrilees B., (2004) E-handel detaliczny, New York: Routledge.
- 4. Feldy M., (2012) Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów, Warszawa: Wolters Kluwer.
- 5. Jaciow M., Wolny R., (2011) Polski e-konsument - typologia, zachowania, Gliwice: Helion.
- 6. Karwatka T., (2009) Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?, Gliwice: Helion.
- 7. Kossecki P., (2011) Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu, Łódź: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej.
- 8. Rajzer M., (2009) Relacje w paradygmatach marketingu [w:] Bilińska-Reformat K., (red.), Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian, Warszawa: Wydawnictwo PLACET.
- 9. Szymonik A., (2015) Informatyka dla potrzeb logistyka, Warszawa: Difin.
- 10. Wieczerzycki W., (2012) E-logistyk@, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171456367