PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | z. 66, nr 1213 | 59--64
Tytuł artykułu

Acquisition of Theoretical Knowledge in Classroom Through a Collaborative Learning Approach

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The traditional teaching model is being outdated and does not meet the current requirements of training of students due to the rapid and profound changes that have occurred in society in terms of technology. The procedure that can replace the traditional teaching model is the collaborative learning theory which recognizes that the subjects are active agents in the construction of knowledge and social interaction and exchange between individuals act as stimulus in the process of acquiring knowledge. The unit "Markets and Trade Negotiation" was a problem since the program contents were essentially theoretical and it was intended to make the most attractive classes for students, so that the lectures were devoted to the presentation and systematic development of concepts and fundamental methods of the unit and at the same time prepare students for the new demands of the labour market. Thus, collaborative learning methodology has been applied in the 2nd year of Management course and Advertising and Marketing Management course, in Polytechnic Institute of Portalegre, Portugal. The results shows that students recognize their own evolution in terms of acquired knowledge, ability to work and research, expression and communication, self-esteem and preparation for the labour market.(original abstract)
Tradycyjny model nauczania jest przestarzały i nie spełnia obecnych wymogów kształcenia uczniów, ze względu na szybkie i głębokie zmiany, jakie zaszły w społeczeństwie pod względem technologicznym. Procedurą, która może zastąpić tradycyjny model nauczania, jest teoria uczenia "collaborative learning", która uznaje, że badane są środki aktywne w budowie wiedzy i społecznej interakcji oraz wymiany między jednostkami, działające jako bodziec w procesie zdobywania wiedzy. Obszar "Markets and Trade Negotiation" był problemem, ponieważ zawartość programu była zasadniczo teoretyczna i został przeznaczony na najbardziej atrakcyjne zajęcia dla studentów, dzięki czemu zajęcia poświęcone były prezentacji i systematycznemu rozwojowi pojęć i jednocześnie przygotowaniu studentów do nowych wymagań rynku pracy. Metodyka uczenia została zastosowana na drugim roku kursu Zarządzania i Reklamy na kierunku Zarządzanie i Marketing w Polytechnic Institute of Portalegre. Wyniki pokazują, że studenci uznają własną ewolucję w zakresie zdobytej wiedzy, zdolności do pracy i badań, ekspresji i komunikacji, poczucie własnej wartości i przygotowania do rynku pracy.(abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
59--64
Opis fizyczny
Twórcy
  • Polytechnic Institute of Portalegre
  • Polytechnic Institute of Portalegre
Bibliografia
  • [1] Johnson D.W., Johnson R. e Smith K.A.: Active Learning: Cooperation in the College Classroom (2nd Edition), Edina, MN: Interaction Book Company, 1998.
  • [2] Campos F. et al.: Cooperação e aprendizagem on-line, Rio de Janeiro: DP&A, 2003.
  • [3] Johnson D.W., Johnson R.T. and Holubec E.J.: Circles of Learning: Cooperation in the Classroom, 4th edition. Edina, MN: Interaction Book, 1993.
  • [4] Slavin Robert E.: Student Team Learning: a Practical Guide to Cooperative Learning, Washington, DC: National Education Association, 1991. ED 339 518.
  • [5] Stahl Robert J. and VanSickle R.L. eds.: Cooperative Learning in the Social Studies Classroom: an Invitation to Social Study, Washington, DC: National Council for the Social Studies, 1992.
  • [6] Torres P.L.: Laboratório on-line de aprendizagem: uma proposta crítica de aprendizagem colaborativa para a educação, Tubarão: Ed. Unisul, 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171458523

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.