Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Public Confidence - Paradoxes of Modernization's Processes
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule podkreśla się, iż popularne obecnie teorie socjologiczne, psychologiczne oraz ekonomiczne, obecne w naukach o zarządzaniu, podkreślające rolę zaufania w życiu społecznym, kulturalnym oraz ekonomicznym, stanowią przykład intelektualnej mody i braku odpowiedzi na podstawowe w socjologii (jednej z nauk o zarządzaniu) pytanie: "jak jest naprawdę?". Standaryzowanie relacji międzyludzkich m.in. w organizacji podważa znaczenie zaufania. (abstrakt oryginalny)
Author's thesis is that sociological, psychological and economical popular theories that highlight the role of a public confidence in social, cultural and economical life are the ex ample of intellectual trend. They do not provide any response for basic sociological questions such as "what is the true"? Standardized interpersonal relationship in organization discredit the value of public confidence. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
291--305
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
- Antal International (5. edycja) "Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów", http://www.antal.pl/trendy/raporty-rynku-pracy/18-najbardziej-pozadani-pracodawcy-w-opinii-specjalistow-i-menedzerow-3
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171461312