Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Na pierwszy rzut oka nie istnieje zbyt wiele wzajemnych powiązań pomiędzy tematem śmierci i brandingu. Pisanie o końcu życia w kontekście brandingu może wydawać się niestosowne, jak łączenie sacrum i profanum. A jednak da się odkryć i tutaj szereg wspólnych punktów, np. narodziny i koniec marki, zależność jej istnienia (podobnie jak u człowieka) od wielu czynników zewnętrznych. W podobieństwie człowieka i marki jest jednak zasadnicza różnica, polegająca na fakcie, iż w przeciwieństwie do nieodwracalności zgonu, marka może się odradzać, nawet po okresie największego upadku. Reaktywacja czy też wskrzeszanie starej, bazującej na sprawdzonych tradycjach marki jest mniej kosztowne aniżeli tworzenie nowej. (abstrakt autora)
Twórcy
autor
- ENGRAM
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171464685