PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 3 | 6--8
Tytuł artykułu

Lajki w świątyni luster

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Społecznościowe serwisy stały się swego rodzaju świątynią luster, w której użytkownicy nieustannie przeglądają się w napływających komunikatach, poszukując potwierdzenia swej społecznej atrakcyjności. Tym samym przestał działać klasyczny model reklamowy oparty na przyciąganiu konsumentów w taki sposób, aby ich decyzje zakupowe były solidnie przemyślane. Konsument wychowany na Facebooku nie jest zainteresowany analizowaniem i przetwarzaniem informacji, chcąc ich od razu doświadczać. Dlatego w nowej rzeczywistości tylko spersonalizowana reklama ma szansę przebicia. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Adwertajzing
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171464801

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.