Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Bardzo wiele projektów marketingowych strategii i pozycjonowania marek bardzo szybko ląduje w koszach, ponieważ zakładają ciągłość trendów i jednoznaczność celów rynkowych, nie uwzględniają zaś interakcji zachowań wszystkich graczy. Tymczasem wyraźnie widać zmiany w obszarze znaczenia brandingu dla różnych kategorii produktów i usług. Są one zauważalne na polu kanałów dystrybucji, na które ma wpływ internet, a w nim np. content-social-commerce. Dziś zmiany te zachodzą szybko, w sposób burzliwy i trudny do przewidzenia, zmiatając z rynku dotychczasowych graczy, desygnując zarazem nowych władców serc, umysłów i portfeli nabywców. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Umbrella Marketing Group
autor
- Capful Polska
autor
- GOOD FOOD
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171466067