PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 3 | 26--28
Tytuł artykułu

Jak się goli brody starym dowcipom

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
We współczesnym marketingu coraz większe znaczenie odgrywa psychologia. Pytania - jak trafić w umysły konsumentów, rozszyfrować czego chcą, według jakich schematów realizują swoje zachowania nabywcze, czym się kierują przy wyborze tej a nie innej marki spędzają sen z powiek niejednemu marketerowi. Każdy element psychologicznej układanki zaczyna mieć znaczenie dla właścicieli i zarządców poszczególnych marek. Także niektóre z tych elementów, np. stereotypy mogą oddziaływać na postrzeganie i percepcję klientów, dlatego w zależności od potrzeb starają się je wzmacniać lub osłabiać. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
26--28
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171466389

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.