PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 3 | 38--40
Tytuł artykułu

Męskość w sorento

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tematyka płci wyraźnie była widoczna w reklamach pokazywanych podczas mistrzostw Super Bowl 2015. Gdyby traktować ją jako wyznacznik trendów, to typ macho jako model męskości powinien odejść do lamusa. Ty niemniej jednak na pewno nie można mówić o dyskryminacji płci w reklamie. Reklamowane produkty w zależności od ich przeznaczenia nadal kierowane są do płci żeńskiej lub męskiej. Jest jednak grupa towarów typu unisex, gdzie granice między światem kobiecym i męskim się zacierają, zaś reklama je promująca jest po prostu uniwersalna.(abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
38--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171466483

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.