Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jeszcze nie tak dawno na kanwie odkryć neurologów i psychologów kognitywnych zapowiadano wielką rewolucję w marketingu, nazwanego szumnie neuromarketingiem. Wielkie i znane marki miały zyskać narzędzia, które zbadają nasze najskrytsze emocje i pragnienia. Trafność przewidywanych przyszłych zachowań konsumentów określano wręcz na 100%. Analiza biometryczna i monitoring mięśni twarzy pozwalał nawet wysnuć wnioski z mikroemocji itp. Okazało się, iż orwellowskiego przewrotu w tej dziedzinie nie było a ścieżkę zakupową konsumentów należy badać metodami tradycyjnymi, stosowanymi jednak kreatywnie i z pomysłem.(abstrakt autora)
Twórcy
autor
- 4FARME Shopper Marketing & Communication
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171466551